close

因著一切美好的事 我活過了13個年頭 踏進第14年

熱情不再 蛋糕禮物在經濟問題前已經不再重要 雖然「祝福」的話語掰掰手指也數得來 但我深信大家在心中還有我的存在

長輩說生日是不可以哭的 但今天的我卻像要把一年的淚量全補上去似的

先是老爸 然後聽ぁなた聽哭了 再來是看〈唐山大地震〉看哭了  我腦袋是不是進水了?

我想說沒有蛋糕禮物不是大問題 只是那隱隱作痛的神經像是在撒嬌 向主人哀求著「關心」


其實也沒什麼 我能康康健健平平安安生活下來 也算是福份

能和hyde ken tetsu yukki , 小剛 光一 一起過 也算是難得緣分

有我愛的人 愛我的人 陪伴在我身邊 著緊我 也是我最好的禮

14歲的願望 我希望我有面對困難 及 改變的勇氣  我希望美好的時光永遠不要離去


梦に描く世界を君の目の前に広げたい
だから怖く无いよ 明日も
My beloved season call me.
Because I always feel you in me.



hide 願您在天堂永遠幸福快樂 我始於難以忘懷
借用Tears一曲 來表達一直以來的心情

Loneliness your silent whisper  

fills a river of tears through the night 

Memory you never let me cry 

And you, you never say good-bye 

Sometimes our tears blinded the love 

We lost our dreams along the way 

But I never thought you'd trade your soul to the fates 

Never thought you'd leave me alone 

Time through the rain has set me free 

Sand of time will keep your memory 

Love everlasting fades away 

Alive within your beatless heart 

Dry your tears with love 

Dry your tears with love 


Dry your tears with love... 


arrow
arrow
    全站熱搜

    ivylaw0737 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()